Nya delägaren här!

Jag tänkte presentera mig själv lite så att ni vet vem som skriver med Fanny nu.
Jag heter Siri och har följt bloggen ungefär sen start. Har själv en blogg som heter http://linkopingsryttaren.blogg.se där jag bloggar om mitt liv och massa annat. Skriver dels låttips genom att skriva ner HELA låtens text. Det är en majoritet av Bieber låtar som jag skriver. Jag blir 15 19/9 och tycker att det är väldigt kul att skriva och designa så några av mina designer har kommit upp på bloggen och det kommer komma fler. När jag fick chansen att börja här tacka jag direkt ja. Då jag har massa idéer till denna novell som Fanny startat. Det är ju då jag som skrivit chapter 30 och vill verkligen veta vad ni tycker. Tycker bara att det är kul att få kritik (både possitiv och negativ). Då jag lär mig om jag ska skriva på något annat sätt eller om ni tycker att något jag skrivit inte passar in eller om ni skulle vilja att jag ska lägga till något.
Hare gött!
Pusspuss
Siri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0