One less lonely girl - del 32.




Bild 1. text 2. Fella's sms till Justin 3. Fella när hon läser.



Jag tittar på skärmen i några sekunder till innan jag öppnar smset.
"Snälla, Fella förlåt! Jag ångra det så mycket jag skulle aldrig ha gjort det. Snälla kan vi inte prata om det? :("

Jag läser smset flera gånger, ska jag träffa honom eller inte? Jag känner efter vad som känns bäst innan jag snabbt skriver svaret och sen trycker på skicka.


*Justin's perspketiv.*


Jag sitter med mamma nere i köket och hon tittar oroligt på mig.
"Justin, vad är det? Jag ser att du har gråiti." säger hon med en mjuk röst.
"Inget." mumlar jag och tittar ner i bordet och sen upp på henne igen.
Hon öppnar munnen och avbrys av att telefonen ringer. Hon springer iväg och svarar och jag tittar ner i bordet igen och suckar.

Hur kunde detta hända? Jag hade äntligen fått tjejen som jag har älskat i flera år, och jag råkar kyssa en annan tjej. Hon kommer aldrig att förlåta mig. Jag rycker till då jag hör min sms signal och jag kastar mig över mobilen och ler stort då jag ser vem det är ifrån. Jag klickar snabbt upp medelandet och mitt leende försvinner när jag läser.
"What happend between us?
Everything seemed perfect...
Then it all changed."

Jag känner hur tårarna börja rinna längs mina kinder, så jag reser mig snabbt upp och går upp till mitt rum innan mamma hinner se mig.
När jag kommer in på rummet lägger jag mig i sängen och kan inte låter tårarna rinna. När tårarna sluta att rinna så letar jag upp Chaz nummer på mobilen och trycker ringer honom.

"Chaz, jag har förstört allt." säger jag med en sprucken röst när han svarar.


*Fella's perspektiv.*


Jag går rastlöst runt i rummet och vet verkligen inte vad jag ska göra. Jag har ingen lust till något. Jag lägger mig i sängen och letar upp en bok och börja att läsa för att han något att göra.
När jag har läst några sidor i boken så börja min mobil att ringa och när jag ser att det är Chaz ler jag stort. Jag har saknat honom.
"Hej Chaz!" säger jag glatt när jag har svarat.
"Hej Fella." säger han och jag kan också höra att han ler.
"Så, har du någon andledning till att du ringer eller vill du bara prata?" frågar jag nyfiket.
"Jag har en andledning faktiskt, och andledningen heter Justin." säger han och mitt leende försvinner genast.



Så vad tror ni Chaz kommer säga?
Och hur blir det mellan Justin och Fella?

Glöm inte att kommentera sötnosar, ni har varit lite dåliga med det den senaste tiden.
Men för er som kommentera... ni är underbara. :*


Kommentarer
Postat av: vafan

meeeeraa

2011-07-26 @ 15:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0