One less lonely girl - del 19.



 Bild 1. Fella och hennes bikini 2. text.




*Fortfarande Fella's perspektiv.*

"Okej, Caitlin jag förlåter dig... Men jag kommer inte kunna lite på dig på samma sätt som förut." säger Justin efter en stunds tystnad.

"Jag förlåter dig med, men jag kommer heller inte kunna lite på dig så." säger Chaz.

"Jag förlåter dig också, men precis som Chaz och Justin kommer inte jag heller lita på dig." säger Ryan.

Caitlin spricker upp i ett stort leénde och ger dom alla en kram."
"Såska vi lätta upp stämningen och gå och bada?" säger jag glatt.

"Visst." säger alla.
Efter en stund kommer vi överens om att Cailtin och jag skulle köra hem till mig och så skulle vi ta på oss bikini då hon skulle låna av mig, sen skulle vi köra till stranden där dom kommer vänta på oss.

"Så vilken av dom vill du ha?" frågar jag håller upp en svart och en rosa.

"Jag kan ta den rosa." säger hon och ler. Jag ger den till henne och tar själv upp en blå med lite mönster på. Vi byter snabbt om och packar en väska med saker vi behöver med oss.
"Är du klar?" frågar Caitlin när vi har packat klart.

"Ja det är jag." säger jag och vi tar väskan och går ner och tar på oss skorna, och åker sedan till stranden.
"Vilken tid ni tar på er då." säger Chaz och flinar när vi har kommit fram.
"Förlåt då. Men det tar lite tid att packa vet du." säger Caitlin och skrattar.
"Men kom så badar vi." säger Justin.
"Sisten i bjuder på klass!" skriker jag och springer så fort jag kan.

"Hahaha, Chaz du bjuder på klass!" säger jag och ler stort då det är han som kommer sist i.
"Men åh! Då får du hänga med mig."
"Jajaj, kom då." säger jag och drar med honom till kiosken. Dom andra går och sätter sig vid våra saker medans dom väntar.




*Ryan's perspektiv.*



Vi andra har satt oss vid våra saker och väntar på att Chaz och Fella ska komma med glass. Det känns lite skumt att vara med Caitlin igen efter att det som hände. Men jag hoppas att vi alla ska komma över det med tiden. För hon och Fella verkar ju ha blivit rätt bra kompisar nu efter att dom har rätt upp allt.
"Här är glassen." säger Fella och ler lite och ger Caitlin en av glassarna hon håller i medans Chaz ger mig och Justin varsin.
Jag tittar lite på Fella och känner hur det pirrar till lite i kroppen. Hon är verkligen vacker. Hon är liksom perfekt. Hon har personligheten och kroppen som man vill att sin flickvän ska ha.
"Oh, nej! Ryan så här får du inte tänka! Du vet att Justin har gillat henne i evigheter." tänker jag förtvivlat.

Men vi går väl inte på dagis längre? Han kan väl inte bara paxa henne? Hon gillar väl inte ens honom?
Åh! vad ska jag göra?



Förlåt att jag inte skrev igår.
Men jag kom verkligen inte på vad jag skulle skriva.
Sen är det ju sommar så har massa andra saker jag vill göra. :)

Men vad tror ni händer nu när Ryan också gillar Fella?
Själv vet jag inte så ger mig tips.
Destå flera tips jag får destå bättre och snabbare kommer nästa del.

Glöm inte att kommetera sötnosar! :D



Kommentarer
Postat av: L

2011-06-22 @ 15:23:39
Postat av: Lisa'

oj det blev lite fel inan, men iallafall kan inte Ryan börja flörta med fella så hon börjar gilla han också?:)

2011-06-22 @ 15:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0