One less lonely girl - del 37.



Bild 1. flygplan 2. Fella 3. Justin 4. Elina 5. Chaz 6. Justin & Ryan.

Jag öppnar sakta påsen och där i ligger en ask som jag tar upp, jag vänder blicken till Justin som sitter där med en nervös blick.
"Kom igen, öppna!" säger han otåligt.
Jag öppnar asken där det ligger 2 biljetter i, jag tar upp dom och ser att dom går till Kanada.
"Gillar du det inte...?" säger Justin besviket efter att jag har suttit tyst en stund.
"Menar du allvar? Ska jag få åka till Kanda?" säger jag tyst då jag fortfarande inte fatta det.
"Om du vill..." säger Justin tyst och jag spricker upp i ett stort leende.
"JAG ÄLSKAR DET!" skriker jag och kramar hårt om honom och ger honom en puss på kinden.
"Gör du?" säger Justin och ler lyckligt.
"Självklart! Är den andra din?" frågar jag och håller upp ena biljetten.
"Nej min är hemma. Den är om du vill ha med någon, jag har hört att du och Elina har kommit varandra närmare."
"Tack, tack, tack!" säger jag och kramar hårt om honom igen.


'3 veckor senare.'



"Jag kan inte fatta att vi har sommarlov!" skriker Elina och ler stort.
"Inte jag heller! Och denna sommaren kommer bli otrolig, och du kommer bara älska Chaz och Ryan, jag bara vet det." säger jag och kan inte låta bli att skratta lyckligt.
Jag minns när jag hade frågat Elina om hon ville hänga med, hon trodde först att jag lurade henne men när hon såg biljetten och insåg att jag menade allvar så kastade hon sig på mig och kramade mig så hårt att jag trodde att jag skulle kvävas. Vi hade verkligen kommit varandra närmare dom här 3 veckorna.
Justin hade ju jag förlåti samma dag som jag fick biljetterna och vi var nu vänner, trots att jag visste att han ville mer. Men vi för väl ta en dag i taget, och det är menat att det ska vara vi så är det de.

"Flyget gick väl ikväll runt 6-7?" frågar Elina mig och väcker mig ur mina tankar.
"Ja, och Justin hämtar oss." säger jag och skrattar, Elina är verkligen nervös.


'När dom ska landa.'


"Fella, du måste vakna nu. Vi ska landa om 10 minuter." säger Justin och skakar lätt om mig.
"Okej...." mumlar jag och öppnar ögonen.
10 minuter går verkligen fort och när vi har landat så går vi genast och hämtar våra väskor. Och sån tur som jag har kom min nästan först och Elinas en kort stund efter, medans vi fick stå och vänta på Justins.
"Sån tid det tar då." mumlar Justin otåligt.
 Till slut så ser vi hans väska och han verkligen kastar sig fram och tar den.
"Lite otålig?" säger jag retsamt.
"Bara lite?" säger Elina och skrattar.
"Jag har ju saknat Chaz och Ryan." säger Justin och ler.
"Det har jag med. Så går vi och letar upp dom!" säger jag och vi går genast och letar efter dom.

"Justin, Fella?" hör vi Chaz säga och vi vänder oss om och ser han och Ryan komma gående mot oss.
"Chaz!" säger jag och kramar hårt om honom.
"Jag har saknat dig med gumman." säger han och ler stort.
"Ryan!" säger jag sen och kramar hårt om honom med.
"Och vem är detta?" frågar Chaz och tittar nyfiket på Elina.
"Detta är min kompis Elina, så var snälla mot henne nu." säger jag och blinkar med ena ögat.
"Självklart! Är vi inte snälla?" säger Ryan och spelar sårad men kan inte hålla sig länge utan ler snart igen. Elina får också en kram och vi börja sen gå mot ut gången där dom har bilen.

"JUSTIN BIEBER?!" hör vi en tjej skrika och genast vänds blickarna mot oss, och en massa tejer börja skrika.
"SPRING!" skriker Chaz och vi springer snabbt ut och hoppar in i bilen och kör iväg.
"Puh, det var nära." säger Ryan och suckar lättat.
"Jag håller med dig." säger Elina och ser ganska chockad ut.
"Så vad ska vi göra nu i sommar?" säger Justin sen och ler.



Vad tyx? :D
Jag och Siri har lite planer inför vad som ska hända nu i Kanada, men ni får gärna komma med ideér. 7

Igår skrev ju jag att det skulle komma upp en del, men saker kom i mellan så Siri kunde inte skriva. Och idag kommer saker i mellan igen så därför skrev jag ist. ;)


Kommentarer
Postat av: Mizz Z

MER!!!

2011-08-07 @ 11:31:01
URL: http://smartiez.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0