One less lonely girl - del 34.

-Vad vill du nu då? frågar jag honom surt och ser hur han stelnar till. Han var nog inte beredd på att jag skulle låta så sur.
-Jag måste få förklara, svarar Justin osäkert.
-Men jag vill höra nån idiotisk förklaring. Jag behöver plugga så du får ta och gå.
-Snälla Fella. Ge mig fem minuter.
-Du får en minut på dig att gå ut ur mitt hus!
-Snälla... Längre hinner han inte innan jag avbryter honom.
-GÅ...! NUUU...!
Till slut så går han. Jag hör hur ytterdörren stängs och Malin kommer in på mitt rum.
-Varför släppte du in honom? frågar jag Malin surt.
-Varför skulle jag inte göra det?
-För att han kysste Selena!
-Gomez?
-Ja!
-Jasså! Då förstår jag. Jag ska inte göra om det gumman.
-Bra. Men gå nu så jag kan fortsätta plugga.
-Ok. Maten är klar om ungefär 20 minuter.
-Ok. Dörren stängs och Malin är borta. Bra! Nu kan jag plugga igen.

'Två timmar senare'

Jag sitter i sängen med datorn i knät när min mobil surrar till. Undra vem det är nu då? När jag kollar på mobilen så ser jag att jag fått ett sms från Elina. Jag öppnar det och börjar läsa. "Hejhopp! Kan vi inte sticka och leta skolavslutningskläder i morgon efter skolan? Vi har ju inte träning då och annars hinner inte jag. Vill ju spendera tid med brorsan duvet! :)" Jag skriver snabbt ett svar och skickar iväg det.

'Elinas perspektiv'

Efter bara någon minut så får jag ett svar från Fella. "Självklart kan jag imorgon efter skolan. Ser fram emot det. Ses i skolan. :)" Jag orkar inte svara så jag lägger tillbaka mobilen på skrivbordet och fortsätter plugga. Jag kan knappt vänta tills imorgon. Det ska bli så kul att shoppa med Fella.



Det blev inte så långt och ganska tråkigt.
Men ibland måste man slänga in ett tråkigt kapitel.
Hoppas ni gilla det och glöm inte att KOMMENTERA.

/Siri

Kommentarer
Postat av: Daniella

Till siri :

du skriver så arga delar skriv lite snällare innan jag anmäler er >:( Meera av fanny tack

och fanny merr på din andra blogg det va länge sedan emma skrev har det hänt något??

2011-07-29 @ 00:27:40
Postat av: Emelie

Heej , jag tycker att du inte ska skriva "Ok" utan att du skriver "Okej" för det blir lite konstig om man läser det med "Ok" hehe det var bara det jag ville säga :DDDDD

2011-07-30 @ 21:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0