One less lonely girl - del 29.




Bild 1. på stranden 2. Fella i duschen 3. kläder 4. hennes outfit 5. Fella.



"Jag var med Justin." säger jag och tittar på dom som båda spricker upp i ett stort leende.

"Och ni gjorde? Jag vill veta allt!" säger Caitlin och ser förväntansfull ut.

Jag berättar att han tog mig till resturangen och sen att vi gick till stranden, och att han där bjöd ut mig.
"Åh, vad gulligt!" utbrister Payton.

"Ja, jag är så avis på dig. Jag vet att han är helt underbar. Men jag har faktiskt kommit över honom, jag har träffat en annan." säger hon ler hemlighetsfullt.

"Åh, berätta!" säger Payton och jag.

Resten av dagen pratar vi om killen som Caitlin har träffat, han går på en annan skola och är lika gamal som oss. Och han ska tydilgen vara sjukt snygg.

"Men ni tjejer, jag måste gå hem nu." säger jag när klockan börja närma sig 4.

"Okej, men du måste berätta allt sen." säger dom. Jag packar ihop mina saker och ger dom varsin kram och går sen hem.



När jag kommer hem så går jag in i badrummet och tar en dusch.
"Undra hur det kommer bli idag?" tänker jag samtidigt som jag duschar. Söndag är kanske inte den bästa dagen och ha en dejt på. Men vem orkar vänta i runt en vecka? När jag är klar så torkar jag kroppen och börja föna håret. När det är tort lindar jag handuken lite hårdare runt kroppen och går in i mitt rum och börja leta efter kläder.

Efter vad som känns som en evighet hittar jag äntligen något jag vill ha på mig. Jag tar på mig underkläder och sedan kläderna jag hittat. Jag går in i badrummet igen plattar håret och sminkar mig sen. När jag är klar slänger jag en blick på klockan och ser att Justin kommer om 10 minuter. Jag tar på mig ett par skor och en väska och går ner till hallen.



"Hejdå Malin, jag går nu." ropar jag.
"Hejdå hjärtat, har det så roligt." hör jag henne ropa tillbaka. Jag öppnar dörren och går ut.

Det dröjer inte länge utan snart stannar Jusitins bil framför bilen, jag öpnnar dörren till bilen och sätter mig. Jag vänder blicken till Justin när jag har knäppt bältet och möts av hans underbara ögon.

"Hej." säger jag då jag känner att jag behöver säga något.
"Hej." säger han och ler snett.

"Så vad ska vi göra?" frågar jag nyfiket.

"Det får du se..." säger han och ler hemlighetfullt.

När jag börjar att proterstera flinar han bara och starta bilen och börja köra.




Okej... Inte världens längsta del eller bästa.
Men jag vet inte riktigt vad som ska hända på dejten. Förslag? :)

Men tack för alla kommetarer jag har fått medans jag har varit borta.
Jag är glad att ni gillar novellen. :D



Kommentarer
Postat av: rebecca♥

fortsätt skriva! :D älskar att läsa! :)

2011-07-17 @ 00:59:47
Postat av: elena

super duper bra älskar den så mycket fortsätt

2011-07-17 @ 16:44:20
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0