One less lonely girl - del 23.




Bild 1. Fella's outfit 2. smoothie 3. sms 4. bowling. 

*Fella's perspektiv.*

'Nästa dag.'



Jag vaknade till och ville bara somna om, men när jag kom på vilken dag det var satte jag mig rätt upp. Idag är det söndag och Chaz och Ryan åker hem idag! Jag klev upp och gick in i min walk in closet och tog fram dagen outfit och gick in i badrummet och fixade håret och sminket.

"Godmorgon hjärtat." säger Malin när jag kommer ner till köket.

"Godmorgon Malin." säger jag och sätter mig vid bordet.

"Vad vill du ha till frukost idag?"

"Hm... Jag kan ta vad som helst." säger jag och ler.

"Då får du en jordgubbs smoothie och en smörgås, om det är okej?"

"Ja, det blir toppen." så fort jag sa det började Malin direkt med att fixa det, och snart stog maten på bordet. Jag började direkt och äta och Malin satte sig också och åt på ett äppel.

"Tack för maten, det var riktigt gott." säger jag så fort jag har ätit upp.
"Var så lite så hjärtat." säger hon och ler varmt.

Jag går upp på mitt rum och tar fram mobilen och skickar ett sms till Justin där jag frågar om dom är vakna och om dom vill hitta på något. Jag behöver inte vänta länge utan får snabbt ett svar där dom skriver att dom är vakna, och om jag vill bowla med dom.
Inte långt där efter har vi bestämt att dom ska hämta mig om 10 minuter. Jag går och hämtar en väska och väljer skor och går ner till hallen igen.
"Så vad är planerna för idag?" frågar Malin.
"Jag ska bowla med Chaz, Ryan och Justin." säger jag glatt. Men undra hur det blir nu när Ryan ska med...
"Hoppas att ni har roligt."

"Jadå, det har vi säkret. Hejdå!" säger jag och tar på mig skorna.

"Hejdå." svarar Malin. Jag går ut och det dröjer inte länge innan bilen stannar och jag öppnar dörren och sätter mig.

"Hej Fella." säger Chaz och Justin och ler mot mig.
"Hej." mumlar Ryan.
"Hej killar!" säger jag glatt.

Vi småpratar på vägen dit om allt möjligt. Men Ryan är inte så aktiv i samtalet.

"Kenny möter oss där." säger Jusitn.
"Okej, vad bra." säger Chaz lättat.

"Vad då? Du verkar lättad Chaz?" säger jag.
"Jo jag ska berätta för dig om en gång när Justin sa att Kenny inte behövdes." sa han och flinade. Han börjar berätta om att han, Ryan och Justin en gång skulle bowla, och att dom inte ens han in innan massa fans omringade dom. Och dom alla hade glömt mobilerna.
"Haha, typiskt er att vara så glömska." skrattar jag.
"Mina fans är underbara." säger Justin och ler.

Kort där efter kom vi fram till bowlinghallen och mötte Kenny där.
"Så nu ska det bowlas!" skriker Justin, Chaz och jag.



Så hur tror ni det går med Ryan?
Kommer något att hända?

Kommetera gärna! :D



Kommentarer
Postat av: elena

super duper bra

2011-06-28 @ 15:11:40
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0