One less lonely girl - del 4.




Bild 1. Justin & Jasmine 2. Justin & Pattie 3. pasta bolognese 4. dator.


*Justin's perspektiv.*


Jag satte mig i bilen efter en rolig dag i skolan och ännu roligare kväll hos Beadles's. Okej, lektionerna var inte så roliga utan det var Fella. Jag har alltid saknat henne väldigt mycket, men det var först nu när jag träffade henne igen jag insåg hur mycket det verkligen var. Och jag var kär, igen!
Jag hade självklart träffat andra tjejer efter att jag hade flyttat men igen hade känts rätt. Som Jasmine tex.

Allt detta tänkte jag på hela vägen hem. När jag kom hem parkerade jag bilen och gick in.
"Hej mamma!" sa jag när jag kom in i köket där hon gjorde mat.

"Hej, Justin. Hur var dagen idag?" sa hon och log varmt.

"Riktigt bra faktiskt! Jag träffade Fella i skolan." sa jag och log stort.

"Fella? Som i Fella du alltid har gillat?" frågade mamma mig chockat. Och ja... hon visste. Hon har alltid vetat att jag har gillat henne och har alltid tyckt att vi har passat ihop.

"Ja! Jag blev lika förvånad som du! Hon flyttade tydligen hit för ett halvår sedan."

"Okej, sätt dig ner så äter vi, och så får du berätta allt!"

"Okej, vad blir det?"
"Det blir pasta bolognese. Din favorit rätt." sa mamma och log.



Efter att ha vi har ätit upp och pratat klart så gick jag upp till mitt rum och satte mig vid datorn och började chatta med Ryan och Chaz.

'vanlig - Justin. kursiv - Ryan. Fet - Chaz.'

"Så Justin , du träffade Fella idag i skolan då? ;)"
"Ja! Fatta att jag blev chockad när jag råkade gå in i henne! :o"
"Men du måste ha blivit glad av att se henne? Det var ju ett tag sedan sist. :D"
"Självklart. ;)"
"Är hon lika snygg som vanligt? ;)"
"Oh ja, nästan snyggare! Om det fungerar då! :o
"Men gillar du henne fortfarande?"
"Ja... :/"
"Allvarligt? Du har verkligen gillat henne länge! :o"
"*Suck* Ja, och det jobbiga är ju att hon inte känner lika dant. :("
"Men det kommer bli bra Justin, på något sett blir de det. För tänk om hon också börjar gilla dig om hon inte redan gör det? :D"
"Får hoppas det! :D Men jag måste dra, läxor ni vet? :("
"Okej, vi ses i helgen! :D" skrev både Chaz och Ryan.
"Ja, det gör vi! :D" skrev jag och loggade ut.

"Suck, nu måste jag verkligen plugga och sedan sova." tänkte jag trött och tog fram böckerna.


Så ni, här är en till del som jag lovade! :D
Men jag är besviken.
Inte en ända kommentar har jag fått! :o
Så jag skriver inte förens jag har fått en kommentar.

Det tar bara någon minut att skriva.

kommentera nu! :D


Kommentarer
Postat av: Lisa'

när kommer nästa del?:)

Och varför har inte Fella så omtyckt?:)

2011-06-05 @ 15:44:08
Postat av: Anonym

denna novellen e jätte bra :D

2011-06-18 @ 14:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0