One less lonely girl - del 8.



Bild 1. Fella och henns outfít 2. forever 21.


*Fella's perspektiv*

3 veckor senare på Lördagen.

 

 

Nu hade jag bott här i Atlanta i 3 veckor och mycket hade inte alls hänt. Alla utom Elina verkar hata mig. Och jag vet verkligen inte varför! Mamma och pappa är aldrig hemme och jag längtar hem! Är när jag menar 'hem' så menar jag hem till Canada.

I skolan så har jag blivit cheerleading kapten. Jag blev rätt så förvånad över att jag blev det så tidigt. Och hon Caitlin som också vill bli kapten blev nog rätt sur. Och ja... att jag blev det verkar få alla att bli surare en innan.

Jag suckade lite och tänkte på alla rykten som gick i skolan, som att jag har haft sex med varenda en i Canada typ, vilket som är rätt konsigt för jag är oskuld. Att jag har stulit en massa saker, vilket jag heller inte ha gjort. Att jag har fuskat på en massa prov osv.

Jag väcktes upp ur mina tankar när det knackade på dörren.

"Kom in." sa jag och in kom Malin. Malin är en av dom få som jag verkligen kan prata med nu. Och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne. Dom andra jag kan prata med är Ryan och Chaz. Men dom bor ju i Canada som dom förstår ju inte riktigt lika dant som Malin gör.

"Hej, hjärtat. Vad har du tänkt göra idag?" säger Malin och ler varmt mot mig och jag kan inte låta bli och le tillbaka.

"Jag vet inte. Jag har ju ingen direkt att ringa till."

"Hm... Jag skulle behöva lite kläder och sånt. Lust att följa med mig ner till stan och shoppa lite?"
"Visst! Jag kommer, jag ska bara byta om och lite sånt."

"Okej, ta det lungt bara. Jag ska också byta om."

Malin gick ut och jag gick direkt in i min walk in closet och tog på mig en fin outfit, sedan gick jag in i badrummet och fixade hårt och sminkade mig naturligt.

På stan gick vi runt i massa olika affärer som forever 21 tex. Sedan tog vi en liten paus och fikade lite och pratade. Sedan var vi igång igen. Och jag hade det riktigt roligt faktiskt. Men jag saknade lite att gå runt med någon i mig egen ålder... Någon som förstod mig lite mera än Mailn. Visst hon förstod ju mig med med det är ju inte samma sak.



Förlåt för dåligt kapitel!
Men har ingen direkt aning om vad jag ska skriva nu.
Vill ni att jag ska gå tillbaka till 'nutid' nu eller vill ni ha mera?
Ge mig gärna tips!

kommentera nu! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nutid

2011-06-08 @ 21:58:38
Postat av: Gabbi

synd att så lite folk kommenterar för jag tkr denna novellen är värd mkeee mer kommentarer :O

2011-06-18 @ 14:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0