One less lonely girl - del 13.




Bild 1. text 2. skype 3. Chaz 4. choklad.


*Justin's perspektiv.*

 

Jag springer ut ut huset fram till min bil och hoppar in i den, och börjar snabbt köra där ifrån. Jag kan fortfarande höra henne skrika efter mig men jag brydde mig inte om det.
Hur kunde hon? Jag trodde aldrig att Caitlin och Christian skulle göra något sånt! Dom var ju mina vänner, och vänner gör inte något sånt för varandra! Right?


Caitlin hade nyss sutit i mitt rumt och berättat hur hon och Christian hade spelat upp videon för Fella... Usch, nu fattar jag varför Fella var så arg på mig! Jag måste prata med henne!
Jag börjar tänka på henne... Hennes fina leénde, underbara skratt, hela hon var fantasktisk! Jag börjar att köra fortare, jag vill ju till henne så fort som möjligt och reda upp allt.

 


*Fella's perspektiv.*


12 minuter senare.

 

"Chaz, det kan inte vara bra att äta så mycket choklad som du gör!" säger jag och skrattar.

"Varför skulle det inte vara det?" svarar Chaz och tittar på mig med en osyldig blick. Chaz och jag satt vid skype och pratade med varandra.

"Men hallå, men blir fet av det!"

"Men jag är inte fet." säger han och blinkar med ena ögat.

"Hahahah, nej det är du inte. Än. Snart kommer du väl rulla fram!" säger jag och gapskrattar.

"Och då kommer du vara den första jag kommer att rulla över!" säger Chaz och börjar också skratta.


Vi satt och pratade lite till och enhörningar och flygade elefanter kom in i samtals äment med. Ingen aning om hur men Chaz och mina samtal var alltid såhär.

 

'Knack, knack.'

 

"Förlåt Chaz men jag måste gå, det knackar på dörren."

"Okej, ta hand om dig så ses vi snart." svarar han och ler stort.

"Ja... Vi gör väl det. Puss!" säger jag.

"Puss!"

Jag avslutar samtalet och loggar ut och börjar gå ner. På något sett ska jag träffa dom.

Jag öppnar dörren och får lite av en chock. För där står Justin.


"Hej... vi måste prata." säger han och ler blygt.

"Hej... okej?" säger jag och och ler tillbaka, men mitt leénde är tveksamt.
"Vad vill han mig?" tänker jag.




Okej, denna delen blev inte så lång men jag tror det kommer upp en till idag.
(Om jag orkar/hinner skriva klart.)
Och jag måste säga tack till alla gulliga kommentarer jag får!
Det är ni som får mig att fortsätta skriva! :D

Så fortsätt att kommentera som ni gör! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0