One less loenly girl - del 24.



Bild 1. Justin när han bowlar 2. pizza.


Vi går in i bowlinghallen som Justin har hyrt till oss. Vi börjar leta bland skorna efter vår skorstorlek och det dröjer inte länge innan jag hittar min storlek men Chaz däremot har problem.
"Åh, jag hittar inte min storlek!" klagar han.
"Ja, du kommer ju aldrig hitta om du står här och klagar. Jag hade ju turen att hitta min direkt." säger jag och flinar mot honom.
"Skrytmåns." mumlar han och fortsätter leta.
"Ha! Jag har hittat dom!" säger han stolt och håller upp ett par skor efter några minuter.
"Äntligen." säger Justin sarkastisk. Chaz blänger som svar och sätter sig sen ner och tar på sig skorna.
"Så är vi alla klara?" säger jag och dom alla nickar som svar.

"Då börja vi!" säger jag glatt.



'När dom har bowlat klart.'




"Vem är det som är bäst?" säger jag och flinar.

"Du..." muttar Chaz surt.

"Rätt!" säger jag glatt.

Det kändes skönt att kunna retas med dom. Och deras anskiten när jag hade vunnit, jag kommer aldrig glömma det!
"Ska vi dra och sen beställa pizza?" föreslår Justin i bilen.

"JA!" skriker Chaz.
"Chaz, du behöver inte skrika." skrattar jag.

"Men jag är hungrig." säger han och blir lite röd om kinderna.

Vi kör hem till Justin och när vi kommer fram går vi in och Justin beställer direkt pizza. Och det dröjer inte länge innan det knackar på dörren. Justin springer dit och kommer snart tillbaka med pizzorna.

Chaz kastar sig direkt över den, och Ryan och Justin är inte sena att göra lika dant.

"Matvrak!" säger jag och skrattar lite och börja sen att äta.

När jag har ätit en tredjedel av min så är dom andra klara.
"Vad sakta du äter!" säger Chaz och ser häpen ut.

"Men jag är mätt." säger jag.
"Menar du allvar? Redan?" säger Justin förvånat.

"Ja?" säger jag.
"Det kan du väl inte vara?" säger Ryan.

"Jo, faktiskt." säger jag.

"Men ska vi se på en film innan planet går?" säger Chaz.

"Okej." säger jag och blir lite ledsen. Jag vill inte att dom ska åka...

Det blir någon skräck film som killarna vill se och jag sätter mig mellan Chaz och Justin. Filmen var inte lika läskig som jag trodde att den skulle vara. När filmen är klar så går Chaz och Ryan upp och hämtar deras väskor som dom redan har packat.

"Ska vi köra då?" frågar Justin när dom kommer ner igen och ser lite ledsen ut.

"Ja, det är nog bäst." säger Chaz tyst.

Vi tar på oss skorna och går ut till bilen och kör sen till flygplatsen. När vi kommer dit är det 45 minuter kvar till planet ska gå så vi sätter oss och prata. Men tillslut är det dags för dom att gå. Jag kramar om Ryan.

"Förlåt, Fella. Jag hoppas att du förlåter mig, för jag klarar inte av att förlora dig." viskar han när vi kramas.
"Jag förlåter dig." viskar jag och han kramar om mig hårdare. Jag släpper honom några sekunder senare och vänder mig mot Chaz och kramar om honom.
"Jag vill inte att du ska gå..." viskar jag och kan inte hålla tårarna inne längre.
"Jag önskar att jag kunde stanna." viskar han tillbaka.
Tillslut släpper vi varandra då dom är tvungna att gå. Jag och Justin står kvar tills vi inte kan se dom längre, då går vi tillbaka till bilen.
"Vill du följa med mig hem?" frågar han mig när vi har satt oss.
"Okej." säger jag.

Vi pratar inte så mycket då vi båda är ledsna. Varför är livet så orätvisst ibland?



Så vad tycker ni om denna delen?
Jag måste säga att jag är lite besviken.
Det är inte många som kommentera längre. :(

Vad är det jag gör för fel?
För något måste det ju vara.



Kommentarer
Postat av: Lisa'

jätte bra! men kan det inte typ hända något i fellas och justins relation?:)

kram:)

2011-06-30 @ 00:44:38
Postat av: M

Inte vara ledsen tjejen! :) Att det inte är mycket kommentarer kan bero på att det är sommarlov! Kanske många av dina läsare är bortresta och har ingen tillgång till dator..



2011-06-30 @ 12:42:00
URL: http://mina-berattelser.blogspot.com
Postat av: Emma

MERRA kan typ inget hända mellan fella och justin plus kan typ inte chaz och rayan bli bög med varandra eller nått sånt vill ha mer ACTION :D

2011-06-30 @ 21:09:46
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

MERRA kan typ inget hända mellan fella och justin plus kan typ inte chaz och rayan bli bög med varandra eller nått sånt vill ha mer ACTION :D

2011-06-30 @ 21:10:04
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0