One less lonely girl - del 31. Part 2.




Bild 1. Fella's outfit 2. pannkakor 3. text 4. när hon springer.


När jag har duschat klart fönar jag håret och låter det vara i naturliga lockar. Jag går sen in i min walk in closet och tar på mig kläder. Jag går sen in i badrummet igen och sminkar mig snabbt och går sen ner till köket och äter pannkakor som Malin har fixat.
"Förlåt mig hjärtat. Jag vet att jag redan har sagt det, men jag skulle inte ha bettet mig så mot dig." säger Malin.
"Det gör inget. Jag skulle inte ha kommit så sent." säger jag och ler mot henne och stoppar in en bit pannkaka i munnen.
"Vad bra, men nu får du berätta vad som hände igår." säger hon och tittar nyfiket mot mig. Även om Malin är vuxen så beter hon sig ibland som en tonåring.

Jag börjar berätta för henne och när jag har ätit upp så går jag upp till mitt rum. Jag struntar i mobilen och sätter mig vid datorn.
"Jag måste ta reda på vad Justin menade." mumlar jag för mig själv och startar datorn. Jag klickar mig in på en blogg om Justin och får en ordenlig chock när jag ser bilderna.
Jag kan inte låta bli utan snart rinner tårarna ner för mina kinder. Jag som trodde att han var den rätta, men så fel hade jag.
Jag tar mobilen och skriver:

Inte med flit? Jag har sett bilderna Justin.
Aldrig att jag har trott att du kunde göra så mot någon. Och jag kan ju inte vara så speciell eftersom att du gjorde så mot mig.
/Fella.

När jag har skrivit klart så skickar jag smset till Justin och slänger mobilen på sängen. Jag stänger av datorn och byter om till träning kläder, att springa kommer rensa tankarna. Jag går ner för trappan och in i köket där Malin står.
"Jag går ut och springer." säger jag.
"Okej, ha det så roligt." säger hon och jag går till hallen och tar på mig skorna och går sen ut och börja springa.


'En timme senare.'


Jag tar av mig tränings kläderna och slänger det i tvätten och kliver in i duschen och tar en skön dusch för andra gången idag.
När jag är klar så torkar jag mig, fönar håret och sätter upp det i en knut och tar på mig kläderna jag valde innan jag bytte om till tränings kläderna.
Jag går fram till min säng där mobien ligger och jag tar upp den. Jag ser att jag har fått ett sms från Justin men tvekar. Vill jag veta vad han har skrivit?
Jag tänker på bilderna jag såg innan. Han kysste henne, han kysste Selena Gomez.



Så vad tror ni att Justin kommer skriva?
Och vad händer nu när han har kysst Selena?

Kom gärna med tips till mig och Siria. Och detta som ni ser är en fortsättning på del 31 som Siri började på. :)


Kommentarer
Postat av: Emma

meeeera (:

2011-07-24 @ 20:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0