One less lonely girl - del 31. Part 1.

...Malin.
"Du måste gå upp NU," säger hon till mig irriterat.
"Ehm.. Va?" säger jag då jag inte har en aning om varför jag måste gå upp.
"Du kom hem mitt i natten och nu har du sovit hela dagen. Jag blev orolig när klockan var halv 2 inatt och du inte hade kommit hem. Så jag gav mig ut och leta och sen när jag kommer hem 2 timmar senare ligger du här och sover. Så nu är jag trött och irriterad för att jag bara har sovit några timmar inatt."
"Förlåt. Vi glömde tiden och jag antar att jag skulle ha ringt och sagt till när vi åkte hem. Jag märkte inte ens att du var borta."
"Antar? Du skulle ha gjort det med tanke på tiden. Men jag förlåter dig. Kärlek gör en lite virrig ibland."
"Mm, Jag antar det. Men nu får du ta och gå ut så jag kan göra mig i ordning."

Malin börjar gå ut ur rummet och jag tar fram min mobil och kollar om jag fått något meddelande. Jag har fått 3 sms. När jag ska låsa upp mobilen så ser jag att klockan är 3 på eftermiddagen. Oj! Jag kollar sms:en och alla var frpn Justin. Jag öppnar första meddelandet där det står:
"Godmorgon sötnos. Lust att hitta på nåt idag? /din JUstin<3 :*".
Aww. vad gullig han är. Jag öppnar det andra meddelandet.
 "Hallååå? varför svara du inte på mitt sms? Är du sur över något? Är det något jag har gjort?:o
När jag öppnar det tredje meddelnadet blir jag förvånad.
"Snälla förlåt mig! Jag tänkte inte klart. jag gick och funderde på varför du inte svarade på mina sms. Det var inte jag och jag lovar att det inte betydde någonting. Jag älskar dig och skulle aldrig göra så mot dig med flit. Förlåt, förlåt, förlåt! :("
 Vad hade hänt nu då? Samtidigt som jag undrade vad som hänt nu så svarar jag på Justins senaste meddelnade och skriver så här:
"Vad pratar du om? Jag har ingen aning om vad du menar. Jag är inte sur på dig. Jag sov och vakna nyss. Det är därför jag inte har svarat på dina sms än... /Fella<3" När jag klickat på skicka så gick jag in i badrummet och tar en skön dusch.

/Siri

Kommentarer
Postat av: elena

fortsätt nuuuuuu

2011-07-23 @ 19:27:06
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0