One less lonely girl - del 11.

Hittade inga bilder som passade till denna delen. :(



Fortfarande Justin's perspektiv.*


Hon vänder sig om och tittar på mig. Jag trodde att hon skulle vända sig om och springa iväg igen, men hon stannade faktiskt.
"Vad vill du?" frågar hon mig när jag kommer fram.
"Jag vill ha en förklaring! Vad är det för något som jag har gjort?"

"Du behöver inte spela! Jag vet ju!" säger hon och börja se ganska arg ut. "

"Men jag fattar inte... vad då spela?" frågar jag och är ännu mera förvirrad en innan.

"Att du är glad att se mig t.e.x?"

"Men det är jag ju?" säger jag förvånat. "Varför tror du inte det?"

"Jag orkar inte med detta längre. Caitlin berättar det för dig." säger hon och vänder sig om och går igen.´




*Fella's perspektiv.*




"Varför spelar han?" tänker jag medans jag går hem. Det kommer ta minst en timme för mig att gå hem men det gör inget för jag behöver verkligen tänka. Det är skönt att ingen kommer vara hemma när jag kommer hem. För då slipper jag att förklara varför jag kommer hem så tidigt.

Inte ens Malin är hemma. Hon skulle passa sin systers barn som bor en bit bort från oss.

Jag sluta tänka på det och börjar att tänka på Justin igen. Jag hade ju hört honom klart och tydligt säga att han inte ville ha något med mig och göra. Så varför verkar han så förvånad? Åh, jag vill så gärna ringa Chaz eller Ryan men dom är ju också bra vänner med Justin. Vänta... tänk om dom också har tröttnat på mig?
Jag känner hur jag blir rädd när jag tänker på det. För utan dom är jag inget. Dom är mina enda vänner nu.

Och utan dom vill jag inte leva. Dom betyder verkligen allt för mig.





Tråkig del jag vet.
Men jag vet verkligen inte vad som ska hända!
Ingen del kom igår för jag visste inte heller då vad jag skulle skriva.


kommmetera gärna några ideér nu!


Kommentarer
Postat av: miranda

jag är ny här och ville bah säga att jag älskar den! så du vet :) för alla komenterar ju inte :@ men jaja länktar tills nästa del :)

2011-06-11 @ 19:35:52
URL: http://?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0