One less lonely girl - del 14.



Bild 1. vatten 2. Fella när hon badar 3. kläder 4. smink.


*Fortfarande Fella's perspektiv*

Framspolning till fredag.




"Tror du att dom kommer snart?" frågar jag Justin.
"Ja... Dom borde vara här snart." svarar han och ler mot mig.

Det var skönt att Justin och jag hade rätt upp allt under veckan. Minuset är att Justin inte längre var vän med Caitlin och Christian. Han blev verkligen sur på dom. Men jag hoppas att dom hittar tillbaka till varandra under tiden. För dom står ju varandra nära.


"Hallå? Justin, Fella var är ni?" jag rycker till och börja le stort. Jag reser mig snabbt upp ur soffan som jag satt i och springer mot hallen. Och där står mina underbara vänner jag kramar hårt om Chaz och sedan Ryan. Justin kramar om dom också och dom gör deras 'handslag' som dom alltid gör.

"Åh, jag har sakant er!" säger och och ler fortfarande.

"Och vi har saknat er med." säger Ryan och ler.

Vi sätter oss och börjar prata om allt som har hänt. Jag och Justin vill veta hur det i är Canada och Ryan och Chaz vill veta hur vi har det här.



Vi sitter och pratar tills det inte finns något mera att prata om, sedan bestämmer vi oss för att dra till stranden och bada. Efter att vi har badat så lägger vi oss solar. Och såklart medans vi badade skvätte killarna massa vatten på mig och slängde i mig vattnet. Så typiskt dom!

"Vem fick du sms från?" säger Justin till Ryan som ser lite förvånad ut.

"Caitlin. Hon undrar om vi ska till festan som är idag. Jag undrar hur hon vet att jag är här." säger Ryan. Ryan och Chaz är inte heller så speciellt bra vänner med Caitiln och Christian längre.

"Men ska vi gå? Det blir ju roligt det är ju fest liksom?" säger jag glatt.
"Ja, jag tycker att vi ska gå." säger Chaz.


Till slut hade vi bestämmde vi att vi ska gå, så efter ett tag går jag hem till mig och killarna går hem till Justin. Dom ska hämta mig igen vid 7 och så ska vi köra till festen. Jag är extremt taggad för det är ju så länge sedan jag var på en fest! Jag ställer mig i duschen och börjar duscha, och raker mig på dom ställerna som behövs. När jag är klar så sätter jag upp håret i en turpan och tar en handduk runt kroppen och går in i min walk in closet. Och nu kommer det svåra... Vad ska jag ha på mig?

Till slut efter mycket letande så har äntligen hittat vilken klänning, skor och smycken jag ska ha på mig. Så då går jag tillbaka till badrummet och börjar sminka och platta håret. När jag är klar med det så är det 10 minuter kvar så jag tar upp min iphone och twittrar att jag ska på fest och undrar vilka som ska med dit.

"Fella? Killarna är här!" ropar Malin.
"Okej, kommer!" ropar jag tillbaka och går ner.

När jag kommer ner ser jag hur killarna bara stirrar på mig med stora ögon.

"Ser jag okej ut?" frågar jag tveksamt.



Okej, inte världens bästa del.
Men i nästa del är det ju fest och jag en bra idé om vad som ska hända där så jag ska genast börja skriva den så får ni delen idag. (y)

Kommentera gärna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0