One less lonely girl - del 15.



Bild 1. Fella och hennes outfit 2. Justin och hans outfit 3. dricka 4. låtsas att det är Fella och Justin.


Justin's perspektiv.*

 

Jag vet att jag bara står och stirrar men jag kan inte sluta! Hur kan det vara tillåtet att vara så snygg?

"Ser jag okej ut?" frågar hon tveksamt. Och då vaknar jag till och märker att jag inte var den ända som stirrade.

"Jadå, du ser riktigt snygg ut Fella!" säger Chaz.

"Tack." säger hon och ler glatt mot honom.

"Men ska vi gå då?" säger jag.

"Hejdå Malin!" säger vi alla innan vi går.
"Hejdå ungdomar har det så roligt. Och bli inte för fulla!"

"Men så din mamma är inte hemma då Justin?" frågar Fella mig medans jag kör mot festen.

"Nej det är hon inte."

"Bra, så jag kunde sova hos dig med då?"

"Självklart!" säger jag och ler lite.

Så bra att mamma åkte till Canda under helgen, så att vi alla kunde få lite ensamhet. Självklart var Kenny kvar för att se till så inget hände men inte ikväll.



'Framspolning några timmar.'

 

"Har du roligt Justin?" säger Fella när hon kommer fram till mig. Jag har faktiskt inte sett så mycket av henne under kvällen, och hon ser inte super nykter ut. Själv har jag inte druckit så mycket då Kenny eller någon skulle kunna märka det om jag var bakfull imorgon.

"Ja, sådär. Du ser i alla fall ut att ha haft roligt." säger jag och ler lite mot henne.

"Hahaha, aa!" säger hon och ler stort.

"Följer du med mig ut en stund? Jag måste nyktra till lite känner jag."

"Visst!" svara jag och så går vi ut.

När vi kommer ut sätter vi oss i gräset då det är torrt, och pratar lite om kvällen.

"Du jag känner för att åka hem. Det börjar väl bli rätt sent?" frågar hon mig efter en studs tystnad.

"Ja, ska vi gå in?"

Hon nickar till svar så jag reser mig upp, och räcker fram handen och drar upp henne.

På något sett lyckas hon snubbla till så våra ansikten hamnar väldigt nära varandra och vi båda stelnar till. Jag känner hur min puls ökar och jag tittar på hennes läppar. Läpparna jag länge har drömt att få känna mot mina. Jag tänker på hur det skulle få vara att kyssa henne nu.


"Jag vet att du vill.." hör jag henne tyst viska. "Du får..." fortsätter hon.

Långsamt lutar jag mig ännu närmare och till slut känner jag hennes läppar mot mina. Jag känner hur jag blir alldeles varm i kroppen och alldeles pirrig. Långsamt särrar jag på mina läpper och känner henns tunga mot min...

"Justin? Fella? Är ni här ute?" hör vi Ryan ropa.

Genast slutar vi kyssas och tog ett steg tillbaka.

"Här är ni!" sa Ryan när han hittar oss.
"Ja, du vi tänker åka hem. Så kan du leta upp Chaz så går vi sen?" frågar jag honom.
"Visst. Vi möts vid bilen då."

Fella och jag gick tyst till bilen, men det var ingen pinsam tystnad utan bara en där vi inte har något att säga. Vi behöver inte alls vänta länge utan snart kom Chaz och Ryan och satte sig också i bilen.



'Några minuter senare.'

 

"Du Justin, jag leder in Ryan så kan du ta Fella?" frågar Chaz mig.

"Okej."

Ryan och Fella hade lyckats sommna under dom minuterna vi körde. Chaz lyckar att väcka Ryan och leder nu upp honom till huset, så nu var det bara och se om jag kan göra samma sak med Fella eller om jag får bära henne. Inte för att jag skulle ha något emot att bära henne...

"Fella vakna." säger jag och skakar om henne lätt. Och som jag hade väntat mig så vaknar hon inte så jag lyfter upp henne och bär in henne i huset, och in i gästrummet där hon ska sova. Jag lägger täcket om henne och står kvar i några minuter och bara tittar på henne.

"Så söt." tänker jag och går sedan in i badrummet och borstar tänderna och tar sedan av mig alla kläderna utom kalsongerna och tar på mig en tröja att sova i.

Innan jag sommnar tänker jag på Fella, på kyssen... Undra hur det blir imorgon! Tänk om hon ångrar allt, och att allt blir förstört! Men jag ångrar inte kyssen, för allt kändes så rätt.

Och efter en stund så lyckas jag äntligen somna, och drömmer såklart om Fella.



Ojoj, nu händer det saker!
Vad tror ni Fella kommer tycka om kyssen när hon vaknar?
Kommer hon att ha fått känslor för Justin eller ångra det helt?

Kommentera gärna vad ni tror! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0