One less lonely girl - del 16.



Bild 1. Fella när hon sover 2. best friend 3. dusch 4. frukost.




*Fella's perspektv.*

 



Jag öppnar sakta ögonen och sätter mig upp i sängen, och tittar mig runt i rummet. Jag börjar tänka på vad som hade hänt igår. Jag minns nästan inget men en sak minns jag och det var att jag hade tillåtit Justin kyssa mig.

"Oh nej! Tänk om han tror att jag har känslor för honom?" tänker jag.

Jag har inga sånna känslor för honom. Han är ju en av mina bäsat vänner! Inget mera.

"Så du är äntligen vaken." jag väcks genast upp ur mina tankar och vänder blicken till Justin som måste ha kommit in i rummet utan att jag märkte det. Jag nickar som svar.

"Här, jag tror nog att du vill ha detta." säger han och räcker fram ett glas med vatten och en huvudvärk tabblet.

"Tack." viskar jag och ta det genast. Jag har faktisktt riktigt ont i huvudet men inte orkar bry mig om det, för det finns annat viktigt att tänka på.

"Du kanske vill duscha? Jag kan lägga fram lite kläder som du kan få låna av mig, för du vill nog inte ha dina gamla kläder. Sen kan du komma ner och äta lite frukost." säger han och tittar nästan blygt på mig.

"Tack." säger jag tyst. Han ler mot mig och går ut ur rummet och jag reser mig sakta upp och går in i badrummet och börja att duscha.

 

 

Efter duschen går jag in i rummet och ser att han hade lagt fram ett par mjukisbyxor och en t-shirt. Jag har ju på mig mina gamla underkäder, och som väntat var kläderna förstora för mig för Justin är ju längre än mig.

Jag går ner till köket och ser att killarna sitter redan vid bordet och äter för fullt.

"Godmorgon." säger jag och ler lite när jag ser dom rycka till.
"Gud vad du skräms! Jag hörde inte dig komma." säger Chaz.

"Godmorgon. Har du ont i huvudet? Du drack inte lite igår." säger Ryan och flinar.
"Jaja, tyst med dig. Och du var ju inte direkt nykter själv." säger jag och flinar tillbaka.


Jag sätter mig och äter lite, och medans vi äter så pratar vi en hel del om igår. Och det kändes förr när vi var i Canada.

När vi har ätit upp och dukat undan så går Ryan och Chaz och lägger sig igen.
"Vi måste ju vila middag." säger Chaz och ler stort.
"Chaz... ni går inte på dagis längre!" säger jag och börjar skratta. Och som svar blänger dom två på mig vilket för mig att bara skratta mer och Justin börjar också att skratta.

Men när dom väl ha sommant så vänder jag mig mot Justin som tittar nervöst på mig. Han vet nog vad det är som kommer nu.

"Vi måste prata..." säger jag tyst och nickar och ser fortfarande nervös ut.



Så vad tror ni dom kommer att prata om?
Hur kommer Justin att reagera?
Jag är besviken för på dom två delarna jag skrev igår så har jag inte fått några kommentare?
Skriva jag dåligt?
Jag tar emot kritik!

Sen Kommentera nu! :D


Kommentarer
Postat av: Lisa'

Meeer!:)

2011-06-16 @ 19:18:28
Postat av: Jasmine

Awesome.

Du skriver INTE dåligt! :D

Det är bara dina läsare som suger på att kommentera (a'

2011-06-16 @ 22:14:05
URL: http://justindrewbiebeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0