One less lonely girl - del 20.



Kom inte direkt på vilka bilder jag skulle ha, så det blir bara en bild. :(


*Chaz Perspektiv."




Jag ser hur Ryan tittar på Fella med en blick jag inte känner igen.
"Detta känns inte bra." tänker jag.

"Du Ryan! Är glassen god?" säger jag för att få honom att sluta stirra. Jag måste verkligen prata med honom när vi har ätit upp. Vi äter samtidigt som vi prata lite, och jag kommer på Ryan flera gånger med att stirra på henne.
"Kan han inte vara lite tydligare med att stirra på henne? Justin kommer ju tillslut att märka det! Vad tänker han med?" tänker jag argt.

"Du Ryan! Kom jag måste prata med dig." säger jag till honom och jag ser att alla tittar lite förvånat på mig.

"Vad måste du säga till honom som du inte kan säga till oss andra?" frågar Fella mig förvånat.

"Ehm... jag förklara senare kanske." säger jag och drar med Ryan bort från dom.
"Kom du idiot." säger jag argt till honom.
"Vad har hänt Chaz?" frågar han mig och stannar efter en stund.

"Vad tänker du med? Fattar du att du sviker Justin om du gör något?" säger jag högt.

"Vad snackar du om?" frågar han.

"Fella, fattar du väl? Du stirrar ju fan på henne!" skriker jag utan att tänka mig för.
"Är du dum eller? Du behvöer inte skrika!" säger han och ser lite rädd ut.
"Ja men du fattar väl att det inte kan bli något mellan er va?" Säger jag och ser irriterat på honom.
"Varför inte? Justin kan ju inte paxa henne bara?" säger han tittar kaxigt på mig.

"Hur dum i huvudet är du? Vi är fan bröder och bröder sårar inte varandra." säger jag argt.

"Det är enkelt. Fella får välja. Han, mig eller inget." säger han och går tillbaka till dom andra.




*Fella's perspektiv*




Vi alla ser hur Ryan först kommer tillbaka och efter en stund Chaz som ser riktigt arg ut.

"Vad har hänt Chaz?" frågar Justin förvirrat.

"Inget." väser han fram och stirrar på Ryan.

Caitlin, jag och Justin bara tittar förvånat på varandra, och vi tänker nog alla samma sak. Vad har hänt mellan dom två medans dom gick iväg. Jag suckar lite, snälla säg att inte helgen blir förstörd. Vi har bara en dag kvar!
"Vilka vill hänga med och bada lite till?" frågar jag bara för att ha något att göra.
"Inte jag." säger Justin, Caitlin och Chaz.
"Jag gör!" säger Ryan glatt och vi båda reser oss upp och går mot havet.

"Vänta! Jag hänger med." utbrister Chaz och springer ikapp oss. När han kommer fram till oss ser jag hur Ryan ger Chaz en irriterad blick.
"Snälla, kan dom inte bara reda upp allt? Dom är ju bästavänner, bröder!" tänker jag förtvivlat.

Vi badar en stund och medans vi går upp till dom andra gör Ryan så Chaz går lite före oss utan att han märker det.

"Du jag har en sak jag vill fråga dig..." säger Ryan och tvekar lite.
"Vad då?"

"Jo... Jag undrar...

 



Ohh, vad tror ni händer nu? :o
Vad är det Ryan vill fråga?
Hur kommer det bli mellan Ryan och Chaz?
Och Justin och Ryan?

Och wow, vi är redan på del 20!
Kommentera en massa nu! :D


Kommentarer
Postat av: linnea (:

jätte bra!!! längtar tills nästa chapter :D

2011-06-22 @ 22:36:15
Postat av: Lisa'

älskart!:)

2011-06-22 @ 23:53:25
Postat av: rebecca♥

jättebra!!! jag älskar den redan och läängtaar tills 21 :D

2011-06-24 @ 01:13:21
Postat av: elena

jag läste allt nu bra tjejen denna novell är grym

2011-06-24 @ 09:20:30
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0