One less lonely girl - del 22.



Bild 1. Tänk er att det är Chaz och Fella, när han bär ut henne 2. text.



Jag berättar vad som hände och när jag är klar bara sitter Chaz och stirrar på mig men en förvånad blick.
"Han kysste dig?" frågar han och börja se riktigt arg ut. "Jag ska slå till honom!" fortsätter han.

"Nej, Chaz! Han är din bästavän." säger jag och hejdar honom när han är påväg att resa sig upp.

"Inte längre. Han har kysst dig när han vet att Justin gillar dig." säger han, och nu är han verkligen arg.

Han reser sig upp och jag gör det ända jag kommer på att göra för att hejda honom att gå. Jag kuffar ner honom i vattnet. Chaz simmar upp till ytan igen och tittar på mig med en förvånad blick.

"Du kuffade mig?" säger han och ser förvånad.
"HAHA! Du skulle bara se hur du ser ut nu!" skrattar jag och lägger mig ner på bryggan och håller mig för magen.
Och innan jag hinner reagera har Chaz tagit tag i mitt ben och drar ner mig i vattnet med.

"CHAZ!" skriker jag.
"HAHA! Vem är det som ser dum ut nu!" skrattar han.

Jag börja skvätta vatten på honom och snart är vatten kriget igång. Efter en stund, när det såg ut som att jag skulle förlora sprang jag upp på stranden igen.
"Det här tillåter inte jag." sa Chaz när han kom ifatt mig med ett retsamt leénde. Han lyfte upp mig i sin famn.

"Vad gör du Chaz?" sa jag och skrattade.

"Det här!" sa han och log kaxigt och sprang ner i vattnet med mig i famnen.

"Nej!" skrek jag och började skratta igen.



*Justin's perspektiv.*



"Ryan kom igen! Vad hände?" frågade jag igen.
"Men ge dig." muttrade han och behöll blicken på tvn.

"Men jag vill veta!" utbrast jag.

"Jag kysste henne, okej? Så ge dig." sa han högt och tittade på mig för en stund men vände snabbt blicken tillbaka till tvn.

"Du kysste henne?" sa jag lågt. Han mumlade något ohörbart som svar. Jag reser mig snabbt upp och går upp för trappan, och in i mitt rum. Jag slänger mig ner på sängen och tar upp mobilen för hundrade gången för att se om jag hade fått något sms från Chaz eller Fella. Men som väntat har jag inte fått något.

Ryan har kysst henne. Tänk om hon gillar honom, eller om hon börjar. Vad händer då? För en sak som är säker, och det är att jag aldrig kommer stå ut med att se dom tillsammans. Men om inte dom blir tillsammans så kommer det komma en annan kille. Och det kommer göra mins lika ont. Han kommer få kalla henne för 'sin'.

"Det är bara och insé Justin. Du kommer aldrig få henne för 'din' " tänker jag. Hon kommer aldrig att bli min.Det är bara och insé det. Och jag blir säkert okej. Någon gång hoppas jag.


Okej, detta kapitlet blev inte så långt, men vad tycker ni?
Och tack föresten för alla underbara kommentarer jag får!
Det skulle aldrig gå att skriva utan dom.
Ni är underbara! :D



Kommentarer
Postat av: Emma

Meeer 2 TILL idaag snäällllaaa (PUPPYFACE)

2011-06-27 @ 15:04:31
URL: http://bieberuknownoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0